Elifyarenn Arkadaşlar 34. Haftamıza girdik,sizce bebek için kapı süsü hediyelik ve çikolata ne zaman yaptırılmalı? Ve nereye yaptırdınız?
Htc_snn Elifyarenn bana kapı süsü hediye yapıldı ismi belli olunca hemen yaptırdı arkadaşım çikolata işini yetiştiremedim ama
CgladaP Elifyarenn çikolatayı sona doğru yaptır bence şu sıcakta bozuluyorlar beyazlıyo falan bende ekim ortası gibi sipariş vercem kasım ortası doğumum
Seval2468 Elifyarenn bende 34 haftaligim kapı süsü yastık yaptırdım ama çikolata erir diye bekliyorum . Dolaba koyunca beyaz oluyor onuda sevmiyorum
Melike_algul Elifyarenn bende kapı süsünü sipariş verdim çikolatayı vermedim daha yoksa misafirlere kalmaz yerim 🤦😁 doğuma yakın vericem