Denizkizi Ysn normal benim ki de 140-180 arasi, dikkt ettiseniz bebek hareket ettigi an yukseliyor 180 lere cikiyor benim ki oyle
bhdrrabia Ysn şöyle düşün biz bile hateket ettiğimizde kalp atılımız hızlanıyo bebek de sürekli hareket halinde olduğu için inip çıköası çok normal
Ysn Denizkizi ya beni internetteki doktor korkuttu çağrı gülümser sorun olabilir diye ama acildeki doktor kötü bisey demedi kendi doktorumun çentigi netlerde de ara ara 170 180e çıkıyordu o da hiç kötü bisey demedi panik oldum yarın kendi doktoruma gidicrm
Havvasoyd Benim geçen hafta bundan dolayı yatışım yapıldı 170-180 arasını görünce takip edelim dedi ama şükür birşey çıkmadı kendi doktorun ekstra birşey derse Bilgi verebilir misin