Selam kızlar prensesim olacağına öğrendim ve çok mutluyum çok şükür rabbim gönlüme göre verdi şuanda 17haftalıkız en başından beri kız hissediyordum ilk bebeğim😍 bu söylentilere inanamıyor musunuz kız olursa ekşi mi diyorlardı erkekte tatlı mı öyle bişey ben mesela kızımda şuanki hamileliğimde bayılıyorum turşuya turşu suyu yoğurt tuzlayıp yiyorum herşeyi yiyorum hiç kusmadım bu zamana kadar tatlı da yiyorum kız çocuğu bence çok uyku yapıyor bende öyle oldu çünkü ne kadar uyusam da uykum var🤣🤣 kontrollerde bebeğiniz sürekli uyuyorsa kız olma ihtimali daha yüksek oluyormuş diyorlar hep ama tabi söylenti sadece sizler nasılsınız nasıl geçiyor😍