sweethome1000 öncelikle çocuğunuzla konuşun bu durumu, bezi çıkarın bağlamamak üzere… Kararlı olmanız lazım ki bu süreç tamamlanabilsin. Çişin var mı sorusunu sormak yerine çişe gidiyoruz diyin ve götürün. Çiş tuvalete denk geldikçe süreç tamamlanıyor. Tutmaya başlıyor ve gitme aralıkları uzuyor. Kaka yapiyorum dediği anda da tuvalete gitmeli, bez isterse bunu yapamayacağınızı, onun tuvaletteki diğer kakalarla buluşması gerektiğini falan anlatin 🤪🥲