Merhaba kızlar 36+3 haftalık hamileyim gece mide bulantısı ve karın ağrısına uyandım karnım taş gibi sertti hasta değilim durup dururken kusmaya başladım ve ishal oldum 3de girdiğim tuvaletten 4-4.30 da anca çıkabildim çünkü sürekli karnımda kramplar ve çişim varmış hissi oluyordu sonra uyumuş kalmışım şu an hala karnımda ve midemde hassasiyet var midem de hafif hafif bulanıyor zehirlenebileceğim bir şey yemedim ilaç içmedim sıcaklardan herhalde diye düşünürken doğum belirtisi olabileceğini okudum demin başına böyle bir şey gelen var mi