Kiymetyildiz Haftamdayım hem çok açım hem çok tokum 😅 yediklerimden dolayı geceleri midem yanıyor havalar zaten çok sıcak. Ne yiyip ne içiyorsunuz, karnınızı nasıl doyuruyorsunuz. Ben yiyecek bi şey bulamıyorum artık
Medine_yasar05 Kiymetyildiz bende 35+2 günlük hamileyim ama ne yesem midem alev alev yanıyor bende bekliyorum bakalım kızlar ne yiyip ne içiyor
Pinklove Kiymetyildiz Son aydayım Ben de sağlıklı beslenmeye çalışıyorum Tabii ara sıra kaçamaklar yapmadan da olmuyor😃
bebegimveannesi_ Kiymetyildiz ben günde 2 tabak çorba 2 kase yoğurt 1 bardak süt 1 bardak meyve suyu yiyorum her günüm bu şekilde ne eksik ne fazla
Z_e_y_a_gul Kiymetyildiz 34+3 haftalık hamileyim ve şuan en sevdiğim en çok yediğim yemek karpuz 🍉 ekmekle karpuz yiyorum 😄 onun dışında yoğurtla ekmek ya da sütle ekmek yiyorum birazcık şeker eklerim süte ve yoğurda bunlar iyi geliyor bana
Kiymetyildiz Medine_yasar05 bana da susamlı çubuk çok iyi geliyo tok da tutuyo ama sürekli de ne bileyim olur mu
Gulnara25 Sebze-meyve, yoğurt. Tatlı şeyler yiyemiyorum şekerimden dolayı,bir de ara sıra fındık, kuru üzüm, ceviz filan atıyorum ağzıma
Kiymetyildiz Z_e_y_a_gul karpuzu ben de çok yiyorum da şekerli ya acaba çok kilo yapar mı diye düşünmüyor değilim 😅
Medine_yasar05 Kiymetyildiz iyi geliyorsa ye cnm hiç çekinme ben de keşke yiye bilsem canımda çekti aslında ama susam midemi yakıyor
Kiymetyildiz Medine_yasar05 her akşam da yemeyeyim diyorum böyle öğün olmayınca 😅 işte neyin mideye iyi gelmediğini deneyerek buluyoruz kimine bi şey yapmıyo kimine dokunuyor çok zor yaa Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
Kiymetyildiz Gulnara25 nasıl dayanabiliyosun merak ettim yasak ya hani insana daha cazip geliyo bazen 😅
Kiymetyildiz Gulnara25 valla ben de abur cubur falan çok yiyorum bazen vicdan yapıyorum ama sonra diyorum ki amaaann bi şey olmaz sakınan göze çöp batarmış kasmayayım falan diyorum 😅
bsrabrna Kiymetyildiz yorumları okudum da ne güzel beslenenler var ben hiç Dikkat edemiyorum ya canım ne isterse ne varsa onu yiyorum hep 🥹🥹🥹