Bir bebeğim direk yattı o ücretsiz onu biliyorum ama diğer bebeğim çıkışı yapıldığı günün gecesi acile gittik tahliller sonucu kuvöze alındı. Bildiğim kadarıyla sgk karşılıyor yenidoğan yoğun bakımı hastanenin ekstra bir ücret talep etme hakkı var mı doğumum da aynı hastanede oldu