-Mercimek-4 benim yaşadığım depresyonun haddi hesabı yok. İlk başlarda deli gibi sevdiğim eşimden soğumaya başlamıştım onunla savaştım. Sonra mide bulantısı, ağrılar, kanama, enfeksiyon vs. Bi ton sağlık sorunları… Ve bunun yanında bi sürü şey derken tam herşeye alıştım bebeğime ensesi kalın vs denildi başka doktorlara gittim herşey yolunda korkma dediler derken tabi asla rahatlayamıyosun. Her dk ağladım, 29 haftalık hamileyim günlerce yemek yemedim, uyuyamadım. Ya dedim mide bulantısı da neymiş, aldığım kilolarda neymiş, neymiş yaniiii? Ne salak saçma şeyler için kendimi üzmüşüm, eşimi üzmüşüm. Değmezmiş yani dedim. Her anının tadını çıkar güzel anne… Bu günler birdaha gelmeyecek. Aldığın her kilolun bir anlamı var bir amacı var. Çektiğin her zorluğun sonunda doğacak çok güzel bir evladın var. O evladın yaşadığın her stresi sıkıntıyı hissediyor. Ona güzel şeyler aşıla.. mutlu bir bebek olsun. Güzel şeyler düşün güzel şeyler olsun. 🤍🙏