Hilalshnn benim de bu değere yakın çıkmıştı ikili tarama testim, doktorum beni de korkutmuştu. Sonuçla beraber profesöre gitti o da ultrason da vs hiç bi sorun olmadığını söyledi içim rahatladı. Detaylı ultrasonda da hiç bi sorun çıkmadı çok şükür. Su an 36.haftamdayım kızımı sabırsızlıkla bekliyorum. Yani diyeceğim şu ki gerçekten çok korkutuyorlar, hersey Rabbim den gelir ve ben böyle diyerek Rabbime sığındım. Amniyosentez ve diğerlerini kesinlikle tavsiye etmiyorum.. siz bi profesöre daha muayene olun 😊