Busece06 ben ilm dogumunda koyduklarimi ve ikinci dogumunda koymayacaklarimi sayayim sana ☺️
2 takım 5li bebis kiyafeti
15 adet bez
Mevsime uygun battaniye 2 adet yeterli
Pisik kremi
Agız mendili
1 paket islak mendil
Anne icin
Gecelik 2 takim alt ust olmasi daha kolay
Terlik
Lohusa pedi
Kahve
İc camasiri
Cikista giyilecek kiyafet
Birkac atistirmalik
Havlu kağıt
Su isiticisi
Bu kadari cok cok yeterli ilk dogumunda asagidakileride koydum kullanmadan geri geldi yukardaki gibi sap sade ayarlicam bu sefer ☺️
Gereksizleri sayiyorum
Süt sagma pompasi
Gogus pedi
Ates ölcer
Biberon
Mama
Emzik
☺️