Bir tane Derin tanıyorum; hiç cevap bile vermez tuhaf bir çocuk. bir tane daha Derin tanıyorum dünya tatlısı bir çocuk; sevimli, sıcak kanlı, güler yüzlü … Bence değişiyor. Ama yine de kızım olursa Derin ismini koymak istemem. Bir yerde okumasam da etkisinin negatif olduğunu düşünüyorum