Dneglr alpseda_ dün erken gebelik yaptım canım negatif cöpe attım valla bugunki normal kaset testti onda idrar orta cizgiye kadar gelmiş ne alakaysa 😅
61sumeyra Dneglr benim 2 transferim dayanamadım 8. gün evde idrar testi yaptım çok silik bir çizgi çıktı 10. Günde kan testi verdim çok şükür herşey yolunda Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲
Ebru_20 Dneglr ben dayanamayıp transferden sonra 8ci gün de test yapttim silik bir çizgi varmış ben fark edemedim 9 cu gün tekrar yaptım biraz daha belirgin ama yine silik gibi bir çizgi vardı kan testi verdim daha sonra 2 günde bir artişını takip etik
Ebru_20 Dneglr ben dayanamayıp transferden sonra 8ci gün de test yapttim silik bir çizgi varmış ben fark edemedim 9 cu gün tekrar yaptım biraz daha belirgin ama yine silik gibi bir çizgi vardı kan testi verdim daha sonra 2 günde bir artişını takip etik
61sumeyra Dneglr inanirmisin onu bilmiyorum çünkü benim yumurtalarimi çok aldılar normalde transfer yumurta toplama işleminden 4 5 gün sonra transfer oluyorken ben 1 buçuk ay bekledim o yüzden bilmiyorum
Dneglr 61sumeyra dondurulmus olmussun cnm benımde ilk deneme toplamadan 4 ay sonra transfer edilmişti bunda taze denedı doktor
Berraeray1 Dneglr ben adetimi bekliyorum bu ay başlicam tüp bebeği farklı şehirde yapıyorum ben farklı şehir de yaşıyorum inşallah taze transfer olur pek vaktim yok inşallah güzel sonuç alırız 🥲🌹
Dneglr Berraeray1 olsun canım bu yolda bazen zorlu zamanlarda olabilir oda normaldir bende bi önceki transferim 4 ay sonra oldu işte