Merhabalar ben de şeker hastasıyım 33 haftalık hamileyim size tavsiyem bir an önce endokrine görünün unsülin tozu yetersiz geliyor oranlarda değişiklik yapması gerekir
şeker yeme içme dışında Bebek kilo aldıkça, bazen hormonsal vb. yükselebiliyor bende şahsen öyle günü günü tutmuyor