Nuris_3461 Merhaba! 15 haftalık hamileyim vajinada aşırı kaşınma ve yanma var Dr a Cumartesi gideceğim siz de de oldumu böyle şey çok zor bi durum yaaa dayanamıyorum resmen
BengulYldrm Nuris_3461 doğum yaptım ama hamileyken banada olmustu doktor travazol diye bir krem verdi çok iyi geldi .doktorunuza danışın sakıncası YÖK derse deneyin bence
tugbaarya Bu bir enfeksiyon belirtisi .kaşınma idrar yaparken yanma gibi şikayetlerini varsa. Kötü kokuya dönüyorsa mutlaka Dr muza bunubanaltin . Vaji bez diye bir fitil kullanmıştım iyi gelmişti . Ama sakın kaşıma gibi birşey de bukunmayin dağılmasını saylarsiniz ve o kasidikxa öyle tatlı gelir kaşıma devam edersiniz . Buda vajina şişme acıma hatta küçük küçük kizariklara neden olur giydiği iz iç çamaşır dahil herşey sürtünme den dolayı acaip can skr geçmiş olsun
Nuris_3461 Zor bi durum Dr a danışmadan bişeyde kullanmak istemiyorum ütüleyerek giyiyorum iç çamaşırını mantar olabilir evet valla o kaşıntı hayattan soğuttu kaç gündür 😑😑😑😑