Mikoosu Kızlar pinar hazır süt içiyordum bardağa koydum bitti çok azıcık kaldı dibine bir baktım tortular var son kıllanma tarihi de geçmemişti hamileyim acaba bir sıkıntı olur mu
Ece0909_ Mikoosu bende onu içiyorum aynısıyla bende karşılaştım şükür bir sıkıntısını görmedim sonuna gelince içmiyorum onları
__mom1 Mikoosu ben aylar önce yaşadım bunu en iyi süt diyerek alıyodum bi de. Midem çok bulandı o günden beri pınar süt almıyorum
bebegimveannesi_ Mikoosu ben hep görüyorum aylardır kullanıyorum her seferinde dibi öyle bir sorun olmadı korkmayın
Aylanursu Mikoosu Bende karşılaştım aynı durumla yorukoglundada var pinarda da var içim kullanıyorum o yüzden