zeynep_mehdi Merhaba hanımlar doğum ücreti için gebeliğin son 3 ayı sigorta olması yeterli mi acaba ?
Novamomy zeynep_mehdi eşinizin sigortası varsa oda karşılıyor zaten otomatik eşinizden yararlanıyorsunuz