Yavrukusum Gebeliğimin 23+3 haftasindaykm ama bugün sabah kahvaltıdan sonra istifra ettim fakar sadece su kustum resmen bunu yaşayan var mı??
Aysealty Yavrukusum canım bende 23+3bu son hafta danki yediklerim agzıma geliyor özellikle su içerken öğürmeye baslıyorm bende anlamadm 12.haftadan beri yasamıyordm böyle bişey
Yavrukusum Supersmomm hayır asit değildi boğaz yanmam falan olmadı yada mide bulanmadi rahatsiz etmedi kusmam
Yavrukusum Aysealty anlamadim bende doktora gittim az önce tansiyonun düşmüş dedi ondan bende 14 haftadan beri hiç mide bulantısı hissetmiyordum bi anda olunca korktum bu haftalarda gebelik zehirlenmesi oluyormuş apar topar hastaneye nasıl gittim bilmiyorum 😔
Aysealty Yavrukusum mide yanması falan normalmiş bende bu ara cok oluyor bende gidince sorym doktorma cnm
Yavrukusum Aysealty evet yanma normalde kusma normal görülmüyor Allah yardımcımız olsun su 17 haftayı da hayırla atlatabilsek 🤰
tazeanneyasemin Kİzlar rahim buyudukce mideye baskiyi artiyor ani kusma veya mide bulantilarinin aniden baslamasinin sebebini bu diye biliyorum
Yavrukusum tazeanneyasemin ilk gebeliğim herşey beni çok tedirgin ediyor tek çare doktora koşmak 😕bende bu haftalarda olması gebelik zehirlenmesi diye biliyorum çok su tüketen biriyim doktorum geçen ay çok iciyorsun su zehirlenmesi olur demişti o yüzden çok korktum
Ruzgargulu Aysealty aynen bana da hüç geçmiyor,herkes 3ay kaldı bişey değil diyor ama bana yüzyıl gibi geliyo tövbe tövbe
Aysealty Yavrukusum Ruzgargulu son haftalar dahada yavaşmış 😔valla 6ay oldu ama bana sanki kendimi bildim bileli hamileymişim gibi geliyor😅
Ruzgargulu Aysealty 😄😄ay çok güldüm valla ben de öyleyim 6ay yeni doldu bi de son günler geçmek bilmiyor derler biz son günlere yeni giriyoruz ya Allah yardımcımız olsun pozitif düşünelim sayılı gün çabuk geçer canım
Bademgzlm Bende 15 haftalık hamileyim iki seferdir sıvı su gibi kusuyorum ardından kanda geliyor biraz çok berbat bişey bi daha olursa doktora gidicem hamileliğin en zor yanı baş ağrısı ve bu mide bulantısı resmen kafayı yicem az kaldı 😩😩