Rmysalya hiç bişey yapmadan beklemeni öneririm. valla ben açılmam olsun diye hareketler yaptım gebeliğe bağlı stres kırığı oluştu. Doğum önce 3 hafta (40+1de normal doğum yaptım ) doğumdan sonra bir ay topalladım. Açılmam da olmadı boşu boşuna eziyet çektim. Bebeğimi rahatça kucağıma alamadım kalça ağrımdan. Doktorum hiç bişey yapma demişti halbuki. hurma bile yememi önermedi. Tadı güzel istiyorsan ye diye takıldı hatta😄