Sulemrullah Haftamdayım. Hamilelikten öncede oluyordu. İlaç içiyordum. Şimdi ilaç içmek istemiyorum. Var mı aynı durunda olan?
Doraamomss1 bennnn :D doktoruma gittiğimde sorucam bende kokudan rahatsız oluyorum çamaşırımı değiştiriyorum ama sanki altıma yapıyormuşum da o kokuyormuş gibi geliyor garip bi koku ve akıntım da var doktorum normal dedi
Aysegul_my Sulemrullah ben 8. Haftada enfeksiyonla mücadelem bi başladi kaç tane antibiyotik verdiler içtim 20 hafta olana kadar sürekli tekrarlıyodu enfeksiyon daha tehlikeli mecbur iciyodum
Sulemrullah Aysegul_my benim hamilelikten öncede tekrarlıyodu. İlaç içsemde hep tekrarlıyordu. Vajina ph ı bozulmuş sanırım. Onu da onarmak hiç kolay değil
Gamzekck_ Bendede oluyor ya sıcaklardan terliyor vajinal akıntı oluyor ikisi karışınca koku oluşuyor günlük 3 4 kere çamaşır değişiyorum