Denizim921 Biz şuan 9+5 deyiz doktora kaç hafta aralıklarla kontrole gitmem gerekiyor doktorum ayda bir gel dedi de bana çok uzun bir süre geldi
Ebru_20 Denizim921 ikiz gebeliklerde 2 hatta da bir kontrol olması gerekiyor diye biliyorum yani benim gittiğim doktor risk atmaz 2 haftada bir bakar şimdi 15 günde gidiyorum bu süreyi düşürecek doktorum 12 günde bir gideceğim
Kediannesi1 Denizim921 ben başından beri kanamalı geçmişti o zamanlar 3 günde birdi şimdi düzeldik şükür 2-3 haftada bir gel dedi
Denizim921 Denizim921 bana da çok uzun geldi süre bir de gebelik kaybım var çok endişeleniyorum 1 ay da beklemek istemiyorum
EmineTarik Denizim921 bende 27 haftalık çift yumurta ikizi bekliyorum devlet ve özel olarak iki doktora gidiyorum hem farklı görüş almış oluyorum hemde risk durumu olursa son dk devlet kabul etmez kafam her türlü rahat etmiş oluyor 2,3 haftada bir gidiyorum banada yeterli gelmedi 1 ay
Kahramankentli Bende ikiz gebelik canım bizde bugün tam 9 haftalık olduk bende 6 haftalıkken gittim en son valla bende sabırsızlanıyorum bana da 1 ay sonra gel dedi inşallah bi sıkıntı yoktur
ekc Geçmişte kaybım var bir ikiz birde tek, o yüzden şuan 3 hafta sonra perinatolojiye git dedi doktorum, muhtemelen perinatoloji doktoru geçmişten dolayı 2 haftada bir çağırabilir diye düşünüyorum. Risk alma perinatoloji takipli ol..
Denizim921 ekc benim de kaybım var mart ayında kürtaj oldum aklım çok karışık kafamda sürekli bir şey olacak korkusu teşekkür ederim
Denizim921 Kediannesi1 çok şükür daha bir kanama sorunu yaşamadım ama geçen defa kalbi durmuştu bebeğimin onda da hiç kanamam olmamıştı beni her şey endişeleniyor ben kendi isteğimle bir hafta erken gitmeyi düşünüyorum
Denizim921 EmineTarik aslında mantıklı yaptığınız Antep’te kadın Doğum çok uzak ve çok doktor sıkıntısı var rabbim inşAllah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder
Scofielddd Denizim921 bende ikiz gebeyim ayda bir çağırıyor doktor ama ben 10 gün içinde kontrol süresini de kullanıp sürekli gittim Şuan 30. Haftadayım