Gkcem9561 Merhaba arkadaşlar benim glukoz değerim en düşük 74 çıkması gerekirken benim 68 düşük olunca ne oluyor biri beni aydınlatabilir mi ☺️😚
esraEb Gkcem9561 hiçbir şey olmuyor. Benimki en yüksek 69 en düşük 51 çıktı. Doktorum güldü senin hiç başın ağırmıyor mu hiç tatlı şeyler yemez misin dedi 😄
reyhanh Gkcem9561 merhaba mesajınızı gördüm, herhangi bir sıkıntı yaşamadınız değil mi? Benim de düşük çıkıyor sürekli. Doğumda vs sıkıntı oluyormuymuş
reyhanh nrumeysa 57-66 çıktı kahvaltı yapmama rağmen ama öğleden sonra istedi 94 çıktı, sıkıntı yok dedi :) ben sadece acaba doğum zamanında sıkıntı olur mu diye merak ediyorum yoksa şu an iyiyim hamdolsun
nrumeysa reyhanh iyi bari çok şükür benim de öyle herhangi bir düşüklükten kaynaklı sıkıntım yok da halsizlik uyku vs gibi ama merak ettim, şeker yüklemesi yaptırdınız mı bir de kaç haftalık oldunuz
reyhanh nrumeysa 21+3 oldum, şeker yüklemesine var daha vakit sanırım ama zaten düşük çıkıyor şekerim, yüksek şekere bakıyorlar öyle değil mi? Doktorla konuşup netleştirip yaptırmamayı düşünüyorum, eğer benim düşündüğüm şekil makulse
mbs44_16 reyhanh seker yuklemesi aclik sekerinin dusuk yada yuksek olmasina gore karar verilmiyor. Tokluk şekeriniz yüksek çıkabilir
Melike_4949 reyhanh üç aylık h1A1C bakıp karar verebilirler ben şeker yüklemesi yaptırmadım ama şekerim var insüline başladım
reyhanh mbs44_16 bu yukarıda verdiğim değerler kahvaltı sonrasıydı, öğlen yemeği de yiyip gelmemi söyledi 94 oldu glukoz değerim. Dediğim gibi ben de expert değilim, doktoruma danışıp ilerleyeceğim :)