Ay doğurdum ama burdan gidemiyorum sürekli bir şey soruyorum 😂😂 bura daha iyi sanki diğer uygulamaya çok girmiyorum daha
Her neysee kızlar bir şey sorucam sezaryen olanlara doktorunuz hastaneden çıkarken antibiyotik reçete etti mi 5 günlük? Bana etmiş te çok kullanasım yok acaba kullanmasam bir şey olur mu ki herkes eve gelince ilk 5 gün kullandı mı?