Yenibirannee Kubraeser doğumdan sonra sizin ve bebeginizin kimligi ile sosyal güvenlik kurumuna basvuruyorsunuz 1 ay icerisinde ptt den parayi alabiliyorsunuz
Golirem Kubraeser sanırım doğum yapınca yatıyormuş bende bekliyorum izne ayrıldım 1.5 ay önce haftaya doğumum var bakalım ne zaman yatar
Nurozi Hastane bizim adımıza başvuruyor diye biliyorum en azından benim hastane öyleymiş ama ne kadar alınıyor bilmiyorum bende
Rabiaddkglu06 Sanırım toplu alınan parayi sordunuz onun için doğumun gerçeklesmesi gerekiyormus ne kadar olduğu hakkında bilgim yok bende bekliyorum merakla ama ayrıca bir ödenek daha yapıyormuş SGK oda emzirme ödeneği heralde 520 liraymis
Rabiaddkglu06 Bende 170 diye bir hat var orayı arayıp sordum o şekilde söylediler doğumdan sonra da 15 gün içinde yatar paranız dedi vatandaş temsilcisi