2prensmoom 26. Haftadaym 4 kg aldım sadece kusturmadi hiç beni bu hamilelik ama başta biraz iştahsızlık vardı.cok yiyorum ama tatlı abur cubur hamburger falan yemiyorm herşeyi dengeli tüketiyorm ve gece 8 den sonra yemeyi bırakıyorum gün içinde çok hareketliyim bir kızım var zaten 4 buçuk yaşında her işimi kendim yapıyorum heralde o yüzden çok kilo almadım bebek alıyor sanırım sadece