1oguzannesi Kızlar ilaca rağmen kan degerlerim yükselmedi hgb 8,4 çıktı dün . Doğum öncesi kan nakli yapılabilir dedi doktorum , herhangi bir yan etkisi veya riski oluyormu kan naklinin ?
Yenibirannee 1oguzannesi hayir. Benim ablaminda 1 haftasi var doğumuna, son 1 aydır kan takviyesi yapılıyor. Doktorumuz herhangi bir sıkıntıdan bahsetmedi (ayni doktora gidiyoruz)
5melekannesi 1oguzannesi Ben oldum kızımda 8 altına düşmüştü acilde taktılar 1 saat gözlem altında tuttu gönderdi ve o mükemmel geldi vallahi bana 😂 doğumdan sonra 1 tüp daha taktı
Mediha99 1oguzannesi ben de geçen hafta takındım bugün tekrar gidip takacağım bilmiyorum bana çok iyi gelmedi 3 gün kalkamadım yerimden bayılacak gibiyim her an gözlerim yarı açık ve şekerim tokluk ta bile 70 falandı açlıkta 50 ye düşüyordu zor toparladım ya bugün de aynısını yaşamak tan korkuyorum
Mediha99 1oguzannesi kaç hastane gezdim bu 5. Hastane biz takamayız bu serumu bu sorumluluğu alamayız dediler devlette özelde
1oguzannesi Mediha99 evet biliyorum banada tavsiye ettiler ama bendr cesaret edemedim biraz ağır bir serummuş sıkıntı çıkarır diye çekindim