Adetim 11 temmuzda bitti, yani bugün adetin ilk gününden itibaren 15.gun. Adet bitiminden beri düzenli ilişki var.
2-3 gündür sağ kasığımda batma var, dün göğüslerim de çok ağrıdı, regl zamanı bile hiç ağrımaz normalde. Bugün çok hafif açık kahverengi akıntı geldi.
Adetten sonraki ilişkilerde hamile kalmış olabilir miyim acaba? Test yapmalı mıyım sizce?