Kızlar merhaba algomed hast. Doğum düşünüyorum fakat sezeryan ve normal doğum 8bn olmuş siz hangi hastaneye gidiyorsunuz değiştirecem eğer uygun fiyata doğum yapan hastane varmı acaba memmun olduğunuz doktor varsa yardımcı olabilirmisiniz 37 haftalığım