bebegimveannesi_ Merhaba hamilelikte kaşınızı bıyığınızı kuaförde nasıl aldırıyorsunuz hangi yöntemle alıyorlar iple mi ağda mı cımbız mı
Tusse18 bebegimveannesi_ bıyığıma ilk sir sonra iple geçirtiyorum kasıma sadece ip ama ben 3 ayda bir falan gidiyorum o derece yok…ne ile aldırırsan aldır ama mutlaka kuaförden çıkmadan bıyık bölgene güneş kremi sür hemen leke yapar havalarda malum