busraok Arkadaşlar merhaba 16 haftalık hamileyim saçlarımı kestirmek istiyorum. Herhangi bir sorun olur mu ?hamilelikte Saç kesilmez diyorlar kafam karıştı.
bebegimveannesi_ busraok böyle hurafelere hamile olunca insanın inanası geliyor değil mi kafanız rahat olsun böyle saçma sapan şeylere inanmayın kestirin
didemkose busraok ben kestirdim 12 haftalık falandı yani çok söylenilen hurafe var gerçekten mantık çerçevesinde düşünmek lazım kaş neden aldırıyoruz o zaman tüylerimizi neden alıyoruz
Findukli_Lokum busraok 38. Haftamda kestirdim, kuaför dedi ki ben hamilelerin saçını kesmiyorum 😅 kendi saçımı akrabalarımınkini de kesmedim dedi, ben de hurafe bunlar kes dedim 😆