Merwe60 doğum sancısı direk 5 dakikada bir gelmeye başlar mi yoksa illa önce yarım saatte 20 dakikada falan mı gelir
Selale_bati Merwe60 aynen once dakkasi cok oluyor git gide dusuyor dakka en son iste 5 dakkada 3dakkada bir oluyormus
Merwe60 Selale_bati belime 5 dakikada bir giren ağrılar var ama doğum sancısı mi emin olamadım devlet hastanesine gideceğim içinde çok acele etmek istemiyorum
Benanneyim Merwe60 belden kasığa vuruyor ise bacaklara da vururmuş bazı kişilerde bl bacak kasık Doğum sancısıdır pozisyon değiştir geçerse yalancı sancı demek geçmez aralık hep aynı ise Doğum sancısıdır
Merwe60 Benanneyim aralıklar hemen hemen aynı biraz daha bekleyip giderim hastaneye böyle devam ederse inşallah kısa sürede kavusurum yavruma
Merwe60 [bilinmeyen] teşekkür ederim sanırım doğum sancısı yasyorum biraz daha evde beklesem ii olacak gibi