naneliseker_ Kızlar sizde de oluyor mu doktora sormayi unuttum. Oturunca başlıyor ağrımaya… Neden olur ki doktoruna soran var mı?
Humeyraynk naneliseker_ bende 4+6 haftalık hamileyim erken olduğu için doktora gitmeyecektim ama kasık ve bel ağrım çok olduğu için acile gittim bana ağrıyı azaltacak bir ilaç verdi normal olduğunu söyledi kendi doktoruma gittiğimde tekrar soracağım ama pek ilgilenmedi gibi geldi bana
Aysee1123 naneliseker_ O haftalarda bende yaşadım 3-4 güne kendiliğinden geçmişti sonra bidaha yaşamadım
Humeyraynk Taskaya96 verdiği ilacı biliyorum bir önceki düşüğümde kendi doktorumda vermişti progestan ağrıyı azaltmada da etkiliymiş
-Ozlem58- Ya ayağına bacağına kramp giren var mı ? Normal rutinde girmiyordu hamileyken çok oluyor ve ağrısı 1 2 3 saat içinde de geçmiyor ve ben de oturumva bir yerden kalkınca sanki hep eğik durmusum gibi agriuor ;)
Gamzenur95 naneliseker_ ayy o çok zor benimde çok ağrıyor 15+5 olduk özellikle temizlik yada başka bir iş yaptığım gün ağrıdan ne yata biliyorum nede kalkabiliyorum