Sisibel55 16 haftalıklık hamileyim artık hergün kahve içesm geliyo günde bi tane nescafe veya türk kahvesi içsem olurmu siz içiyomusunuz
Byidilto Sisibel55 Nescafe granül kahve türü ve yapay kahve olarak geçiyor aslında normal zamanda bile içilmemesi gerekiyor içinde fazla kimyasal var ve çok zararlı. Ben hergun olmasada haftada bir kaç kere türk kahvesi yada filtre kahve tüketiyorum sadece bebiş biraz fazla hareket ediyor 🙂
Edosko26 Günde 1 tane nescafe veya türk kahvesi serbest zaten. Türk kahvesi daha çok öneriliyor. Nescafeler katkı maddeli olduğu için. Ama bazen benim canım nescafe de istiyor içiyorum bebişte onu çok seviyor herhalde çok hareketleniyor 😂
Sisibel55 Normalde hamile olmadan önce çok içerdim hamile olduğumdan beri içemiyodum midem bulanıyodu şimdi içesim geliyo 1 taneden bişi olmaz yani😅
mhmtsmy Ben 3 aydan itibaren her gün 1 fincan Türk kahvesi içiyorum ve gün içinde birkaç bardakta çay.