Firdevsars Arkadaşlar adetten 4 gün önce kahverengi leke geldi ve bugün adet günüm hala bir şey yok sizce test yapmalımıyım 🥺
1palyaco Firdevsars merhaba ben adet olmam gereken günde yapmıştım ve pozitif çıkmıştı evde . Bir sonraki gün kan verdim orda da pozitifti . Yani olabilir yumurtlama günü değişiklik gösterebilir kişiden kişiye . İnşallah beklediğiniz sonucu alırsınız 💜
Elisaaa1 Benimde bat 21 dğn gece kahverengi lekem geldi bugünde kasıklarım çok ağrıyor ama dünkü gibi akıntım yok eğer devam etmezse 2-3 gün sonra test yapıcam bence test ver yerleşme kanaması olabilir seninki
merveanne_ Firdevsars ah ah bu ben… bende de geçen hafta iki gün kahverengi leke oldu çok az az miktarda sonra kesildi 2 gün öncede bitane küçücük koyu kırmızı pıhtılı bir damla şey gördüm lavaboda. daha da gelmedi adetlerimde düzensiz bilemedim. bu durum oldumu sizlerde ? Elisaaa1 1palyaco
1palyaco Firdevsars inşallah olur , olmazsa da can sıkmayın Allah en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde nasip eder inşallah .olur da silik çıkarsa brkaç gün sonra yenileyin testi . Ben pozitif çıkmadan 4 gün önce falan yaptığımda biri silikti .
Firdevsars Elisaaa1 normalde adetten bir gün önce oluyordu 4 gün önce olunca erken oluyorum zannettim sonra da olmadım
1palyaco merveanne_ şöyle oluyor adetim tam 28günde bir diyemem veya işte tam şu günde diyemem . 24 ile 28gün arası değişiyordu devamlı benim. Lekelenme gibi durum yaşayıp yaşamadığımı hatırlamıyorum . Ama normal adet belirtileri ne yaşıyorsam onları yaşamıştım iki üç gün öncesinden.
Firdevsars merveanne_ benim adetim düzenli 21 günde bir oluyorum şu an 23 oldu hala adet olmadım henüz test yapmadım elim bugün alacağını söyledi bakalım nasip
1palyaco Firdevsars ya bu çok güzel bir haber inşallah sağlıklı bir gebelik geçirir ve sağlıklı bir bebek dünyaya getirirsiniz 💜