Sibellaa Leyla_t aynı dert bendede var. Oğluma isim bulamıyorum. Hiçbi isim içime sinmiyo napcaz yaa 😕 herkesde aynı isimleri koyuyo artık bulmak lazım
Cgdm13 Leyla_t ben Mustafa emir düşünüyorum ilk isim kayınbabamın eşim koydu bende emir istıyorum ama yınede kesin bişey yokk
Leyla_t Cgdm13 bende Emir ismini çok seviyorum ama nedense kim duysa çok var başka isim koy diyip moral bozuyorlar
ezgikurttt Cgdm13 aynen bende o kadar isim araştırdım modern isimlerin hic biri içime sinmedi. Emir ya da kaan koymayı düşündüm eşim emiri istemedi kaan koycaz Allah kismet ederse
Sibellaa Leyla_t emre erdem deniz yiğit mehmet cihan bak bu isimler kafamda şimdilik. İki isim koyma olayını sevmiyorum. Çok farklı olcak diye saçma sapan isim koyulmasıda gereksiz bence. Çok eski değil ama yeni isimlerde hoşa gidecek gibi değil