Ben de 27 haftalık ikizlere hamileyim. Bende de sıklaştı tuvalete çıkmak hele geceleri acayıp yanı sanki böyle saatlerce idrarımı yapmamışım da snradan cıkmıs gbı okadar çok geliyor ki 😂 nerdeyse saat başı çıkıyorum. Hocama danıştım . İdrar yaparken yanma kanama yoksa telaş etme dedi. Bebek/ bebekler büyüyor gelişiyor onlar baskı yapıyor haliyle dedi .