Kızlar merhaba bugün iç çamaşırımda ıslaklık vardı suyum gelmiş sanıp acile gittim acilde muayene edildiğimde akıntımın olduğunu 1 parmak açıklığımın olduğunu söyledi ebe. Nstde sancılarım 160a kadar çıktı ama hissetmiyorum birşey. 38 haftalığım sizce doğum en erken ne zaman olur bir fikri olan var mı?