Gtrkmen Aldığınız almayı düşündüğünüz çantaları atar mısınız almak istediğim modellere çok zam gelmiş . Hem şık hemde işlevsel olsun istiyorum artık almam lazım 🥴
ikiminiskoala Gtrkmen https://ty.gl/67fnw4ht7l Ben bunu aldım hem görünüşünü çok beğendim hem de büyüklüğü çok güzel ikiz bebek için yeterli yanında küçük mana çantası da var sıcak tutan. Dün geldi henüz kullanmadım ama tavsiye ederim
sedakturk merhaba ben muca gogi aldım, biraz pahalı ama içi çok geniş bir sürü gözü var. bej renk tercih ettim.
moraviss ben anne bebek çantası almadım onun yerine stradivariustan paraşüt kumaş sırt çantası aldım ücretleri genel ortalamada zaten hem de çok şık duruyor içinde bez vs azaldıkça daha da kibarlaşıyor genel anne bebek çantaları sert ağır oluyor içi de gayet geniş klasik anne bebek çantaları kadar rahatlıkla akıyor bakmak isterseniz trendyol linki https://ty.gl/oqjb19q18v
Barbieeeeee Ben klasik almıştım görüntüsünden sıkıldım el çantası şeklinde mayoral markasına bakın çok şık çantaları var