Eylul65 Kızlar bebeğim için unibaby nin deterjan ve yumuşatıcısını aldım dün de yıkadım kıyafetleri. Ama acaba yumuşatıcı kullanmasa mıydım diye düşündüm siz kullanıyor musunuz
Daisy0000 Eylul65 Yumuşatıcı ne bebeğe ne kendimize kullanmıyoruz. Çünkü durulanmıyor kıyafette kalıyor ve terle beraber o detarjan tene geçiyor ,çok zararlı
Pinklove Eylul65 bebek kıyafetleri zaten orijinal pamuktan oluyor yumuşacık oluyor. Yumuşatıcı kullanmanın bir anlamı yok
nefessmommm Eylul65 yumuşatıcı yetişkinler için bile önerilmiyor canım hele bebeğime hiç kullanmayı düşünmüyorum
elif-asil Eylul65 yumaşıtıcı kullanılması önerilmiyor bebek kıyafetlerinde ve genelde ilk aylarda sıvı deterjan yerine granül sabunlar önerilyr içerk olarak daha temz olduğu için.
Agg0207 Eylul65 canım yumuşatıcı bebeğede kullanilmaz ki çok ağır kimyasal cildi çok hassas bebeklerin 2-3 sene hiç kullanmadim ben kızıma inanki hiç gerek yok kıyafetinin kokmasina tertemiz ütülü olsun yeterli