Nur_50 Zeynep-92 bence kesin kız vücudu kızın daha geç oluşuyor benim bebişin vücudu çok belirgin çünkü erkek
Zeynep-92 dolunayes çok teşekkür ederim her soruma incelikle cevap verdiniz hakkınızı helal edin Allah’m gönlünüzde ne varsa nasip eylesin 😊🤲
Zeynep-92 Nur_50 ya çok teşekkür ederim sizide çok yordum hakkınızı helal edin insanız maalesef merak edioz 😁
Glcnn15 ![https://imgyukle.com/i/rvPcO8 https://imgyukle.com/i/rvPXVn (https://) 11+1 tahminleri alabilir miyim?