kvsr22 eger bebeğe karnındayken bisey olursa doğumdan cok korkuyorum sabaha kdr uyuyamadım korkudan, hep derdim ki asla normal doğum yapamam diye ama mecburen normal doğmak zorunda olur o şekilde sonuçlanırsa, şancı başlayınca kolay oldu mu doğması illaki zorluğu vardır ama ne kadar sürdü cok mu şiddetliydi şancı, beni en çok korkutan arkadaşım 5 aylık ölü bebeğini araştırma hastanesinde doğurdu kıza köpek gibi davrandılar, kordonu falan kendi eliyle kopardı hic odaya gelip bakan olmadi kendi doğurdu bebegingoturdu hemşirelere verdi ben yardımcı oldum tüm bunlara şahit olunca daha bi korkuyorum ayni şeyleri yaşamaktan