yagmuuurcicek kızlar selam yaklaşık 1-2 haftadır yediğimi içtiğimi sindirirken oldukça zorlanıyorum mideme inmiyo hiç bişey gibi uzanamıyorum :( bu sorunu yaşayan ve çözüm bulabilen varmı
Pnr_KMRC1 yagmuuurcicek bende aynı sorunu yaşıyorum özellikle kahvaltı yapmak çile oldu yemekten sonra sanki herşey boğazımda kalıyor inmiyor gibi soda içiyorum rahatlatıyor sende dene istersen cnm🫶🌸
BeyzaNur_34_53 yagmuuurcicek Ben de 35. Haftamdayım. Yerken çok sorun yaşamıyorum yedikten sonra asla sindiremiyorum midemde dolanıp duruyor yediklerim sanki aşağıya inemiyor gibi hissediyorum çok rahatsız ediyor. Soda içtiğimde de kaynatıyor sanki midemi mahvoluyorum sonu her türlü istifrayla bitiyor bir çözüm bulamadım😢
Beyzayguryaman_ BeyzaNur_34_53 Merhaba uzun bir zaman geçmiş aradan geçmiş olsun size.aynı yaşadığım problemi anlatmışsınız kelimesi kelimesine aynı acaba geçtimi sorununuz doğumdan sonra