Hanımlar 21 haftalık hamileyim. Dün ishal+bulantı sebebiyle acile gittim, emetril adlı bir ilaç yaptılar bebeğe baktılar kan ve idrar tetkiki verdim onlarda bir sorun çıkmadı fakat ben sabah uyandığımdan beri oğlumun hareketlerini hissetmiyorum çikolata yediğim halde.. acaba çok halsizim ondan olabilir mi?