11+4. Günümüzdeyiz cinsiyetimiz daha belli değil ama bir şeyler gördükce alasım geliyor çileğime :)) ben de her 2 cinsiyete yakısacak seylerden alıyorum yavaş yavaş. Hem zamlanmasın hem de cok beğendiğim içimde kalmasın diye :)). Sizler ne yapıyorsunuz? Var mı böyle benim gibi hemen alan 🥰🥰