gulsahklkn Mturkel Genelde gebelerde kolestrol yüksek çıkar doktor tahlillerde kolestrol basılmasını istemez bile çoğu zaman
NurYm Mturkel hamilelik sürecini başlatan yapıtaşı olarak tanımladı doktorum kolesterolü. Hamilelikte bakılmazmış tahlillerde öyle söyledi ☺️
Mturkel Çok teşekkür ediyorum 🙏🏻 ben doktorumla görüşemedim daha ama aile hekimim çok yüksek diye biraz korkutunca panikledim ben de