Kızlar sezeryanla 28 şubatta doğum yaptım
40 gün sonra adet olmaya başladım 23 nisandan bu yana her ay adet oluyorum ama miktarı çok fazla doğum sonrası lohusa külodu gitmiştim ilk 3 4 gün yine aynı giyiyorum normal mi bu kadar miktar artması ve 6 gün sürerdi bu gün 7 gün akıntı şeklinde devam ediyo normal mi bi sıkıntı mı var anlamadım emziriyodum başlarda şimdi 1 aydır mama veriyorum neredeyse anlamadım niye böyle