Beybilimomy ben de 24üm ortada isim yok içime sinmiyor bir türlü 😂 daha cinsiyeti bilmezken kızım olacak aşkın neva koyucam diyordum vazgeçtim.. sonra elisa dedik o da eşimin içine sinmedi. mihrimah, inci, elif, asya, eylül, asel düşündük bunları da çevrede var diye koymadık. ayça ve açelya bir hafta kadar hoşumuza gitti, sonra ç harfinin sert olduğunu düşündüğümüz için vazgeçtik. şu an elimizde sadece ipek ve rüya var bakalım ne olacak