leylaturker çok iyi anlaya biliyorum canım seni baştan psikolojik olarak üstesinden gelmen lazım ben 8 ci yıla girdim uğraştım bekledim hep doktorlara gittim pcos vardı bende hep başka şeyler söylediler gönderdiler kilo dediler hep ama insan ona hazır olmayınca veremiyor stres yaparak daha fazla alıyordu biraz kendini rahat bırak kafanı her ay olucak mı olmayacak mı diye düşünüp daha fazla stres yaparsın ne zaman kendini rahatlatırsan ozamn nasibinde varsa rabbim nasip eder sana. Böyle konuşmak çok kolay gelebilir ama inan bende bu kafya gelebilmek için çok savaş verdim kendimle ve en son olursa olur olmazsa yapıcak bişey yok dedim zorla kilo verdim dedim veriyorum artık bundan sonrada olmazsa yapıcak birşeyim yok diyordum hep hiç düşünmüyordum başka şeylere odaklanmıştım hem sonra femara ve çatlatma iğnesiyle bir şekilde rabbim nasip etti ve oldu. Yani herşey psikolojide bitiyor canım çok zor bir durum hiç kolay değil rabbim gönlüne ferahlık nasip etsin bunca emeğinin karşılığını inşallah tez vakitte nasip etsin