Nazlpkts Merhaba Güzel anneler. Biseyi merak ettim de çalışan anneler Doğum izni ücretini toplu mu aylık olarak mi aldınız. Diger sorum doğum yaptıktan hemen sonra mı ya da doğum izni bittikten sonra mı aldiniz
rosemomm bunu bende merak ediyorum ben doğum iznine çıktım 36.haftamda çıktıktan sonra ayın 15 inde maaşımı aldım ama ilerleyen süreç nasıl olacak acaba🫣
rosemomm Nazlpkts işte şuan 37 itibariyle doğum öncesi izninde sayılıyoruz ekstradan doğum parası da mı alacağız maaş harici