Elifaras_ Ne zaman NST bağlansa bebeğim rahatsız olmuşlarına hep hareketleri artıyor .. En son hemşire de genelde bebekler sevmiyor nstyi deyince Kızlar var mı öyle bişey… Acaba bebekler için zararlı bişey mi diye endişelenmye başladım
Pnr_KMRC1 Elifaras_ ben 33 haftalık oldum geçen kontrolde doktor ilk defa nst istedi nst ye girdim istenilen sonuç çıkmadı die tüm günüm hastanede geçti gün içinde 20 dk kadan 4 kere nst ye girdim böyle olunca bende tedirgin oldum ilk deneyimimde bende sevmedimnyani benim bebekte sevmedi sanırım
tlhmrv Elifaras_ çünkü anne sitres oluyo ve bebekde sitrese giriyor anliyolar . Ve o nst de takdiklari kemeri çoğu zman sıkıyorlar o yüzden de sıkısiyo bebekler ve düz yatiyosan onuda sevmiyo bebek daraliyo sola dön yat biraz daha rahat oluyor