Deneyimli anneler aklınızda olduğu kadarıyla bebiş doğduktan sonra ilk 2 ay içindeki olması gereken aşıları yazar mısınız, bir de sağlık ocağı aşıları takip edecek mi, ben nereden bileceğim hangi aşıları olması gerektiğini, aşıları eczaneden mi alıp geliyoruz sağlık ocağında mı vuruyorlar